2008/11/25

Family Day At Pulai Desaru

Selesai bertugas sebagai crew F&B Bio Desaru. Bermula eposide bercuti di Pulai Desaru. Memanglah lepak. Akan tetapi semangat beach boys yang kuat membuatkan Aq bersungguh-sungguh ke pantai. Malangnya Aq tidak dapat membasahkan diri dengan laut kerana dekat tepi pantai terpacak bendera merah. Yang bermaksud tidak dibenarkan mandi dan marbahaya.

Agak khecewa sedikit, tetapi mencari idea lain untuk berseronok. Akhirnya bermain bola tampar pantai. Bolehlah buat geli-geli menghilangkan perasaan bhusan dan khecewa.

Setelah berpeluh bermain bola tampar, Aq mempratikan skill amik photos di tepian pantai bersama HinT. HinT mintak Aq ajar cara-cara mengambil photos. Aq boleh ajar sedikit sebab Aq kurang pros. Kalu photos terakam muka Aq tu, maka HinT yang amik. Kira kitaorang pose ala-ala man hunt di tepian pantai.
Hitam. Photos by HinT
Berdiri. Photos by Aq Duduk: Photo by HinT. Berdiri dan Duduk adalah techniques third of view.
Berlari. Photos by HinT
Wajah Rusing. Photo by Aq. Hehehe. Malam yang debaran telah muncul. Dimana department Aq kena memperagakan pakaian, kena jalan ala-ala catwalk or super model. Adeh. Gelilah.
Photo by HinT. Wardrobe by Cat. Hehehe. Teringat Aq ketika terlibat dengan Kumpulan Anak Dara Tanjung masa di Sabah dahulu. Aq di vote sepanjang malam Aq kena phewit, rasa tertekan juga. Itu agaknya perasaan wanita apabila kena phewit, rasa tidak selesa rasanya. He he he.
Ahad. Keesokan harinya. Aq bangun awal lalu Aq ke tepi pantai melihat dan menikmati keindahan alam. Ada merakam mungkin Aq post lain kali sahaja. Pagi itu bermula acara telematch. Hehehe. Team Aq menjadi johan untuk keseluruhan game telematch tersebut. He he he.
Photos by Aq. Model by MySelf.


Photos by Aq.

p/s: seronok dalam duka. HinT tanya macam dalam delima je?

7 ulasan:

ZaliHazali berkata...

MR Y
LU memang chillaout...
hoho...
malam nti i dtg bilik u arrr...haha

Yazid Husain berkata...

hahaha

dtg di bilik 3, jln templer, teratak 42.

hehehe

aiyrie berkata...

Assalamu'alaikum,

Saya sentiasa memerhatikan capaian ke blog Encik Yazid dan lain-lain di blog saya. Jika ada yang baru update dia akan naik ke atas.

Saya meng"google tranlate"kan blog saya dari Bahasa Indonesia ke Bahasa Inggeris [Bahasa Malaysia tak ada, sedeh! Itulah akibatnya kalau rakyat Malaysiapun taknak guna guna bahasa Malaysia]. Lalu, saya terpandang tajuk blog ini

"Bebelan Children's Tailor Shop"

Fairuz berkata...

yazid. sesungguhnya engko memang kena kalo jalan catwalk. aku pon kadang kadang mase keluar berjalan dgn ko nak ber-phewit dgn ko. hehehe

Yazid Husain berkata...

to aiyrie
hehehe. terima kasih atas pujian. aq akan setiasa update. di dalam "Bebelan Children's Tailor Shop". Kuikuikui rupanya ada versi english nya.

to fa
perh! frankly aq x suka kena mcm ini. Aq dah bhusan. kat office masi sibuk dengan joke ini lagi.
yewoo!!!

circleinspoon berkata...

mak aih....mengancamnyer gaya kau...dasat2...

Yazid Husain berkata...

biasalah nyah, mak memang vogue

kui kui kui

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails